HALAMAN TIDAK DIJUMPAI
KAEDAH BAHARU BAGI SOKONGAN ICT, iDEC
Untuk makluman bermula 10 November 2022, talian Helpdesk iDEC - 03-9769 1990 dan emel idec_helpdesk@upm.edu.my TIDAK LAGI MENERIMA sebarang aduan dan pertanyaan. Walau bagaimanapun, iDEC masih menerima aduan dan pertanyaan HANYA BERKAITAN ICT menerusi aplikasi Whatsapp pada talian yang sama (03-9769 1990) dan emel baharu idec_ictsupport@upm.edu.my.
Pengguna ICT UPM boleh mengemukakan aduan, pertanyaan, cadangan atau pun menyampaikan penghargaan berkaitan ICT melalui saluran berikut:
Emel : idec_ictsupport@upm.edu.my | |
03-97691990 | |
Sistem Perkhidmatan ICT (SPICT) - Perkhidmatan ICT (Aduan Kerosakan dan Khidmat Sokongan untuk staf UPM sahaja) | |
Sistem U-Respons (pertanyaan, cadangan, penghargaan berkaitan ICT) |
\